İyi bir e-ticaret sitesi; hedef kitlesini tanıyan, onların davranış modellerini bilen, buna göre stratejiler belirleyen ve tüm bu bilgileri hedef kitlesine doğru yansıtabilen sitedir. Sitenin tasarım ve yazılımının bu bilgiler doğrultusunda hazırlanması, sitenin kalıcılığına ve sistemi sürdürülebilirliğine fayda sağlayacaktır. Densey Ekibi, geliştirdiği alışveriş sitelerinde önceliği stratejilere verir. Bu stratejiler üzerine kullanıcı odaklı bir mimariye sahip, SEO altyapılı ve güvenilir projeler inşa eder. Kullanıcı Odaklı Yazılım Mimarisi Densey Ekibi, e-ticaret projelerinde kullanıcı gereksinimlerine ve davranışlarına odaklanır. Kullanıcıları harekete geçirmek, marka sadakatini yükseltmek için onların ihtiyaçlarını keşfeder. Tüketici davranışlarına göre dijital stratejiler geliştirir. Alışveriş sitelerinin kullanıcı işlemleri, site içi fonksiyonlar, alışveriş işlemlerinin kolay ve hızlı yapılabilmesi asgari gerekliliklerdir. Kullanıcı odaklı yazılım mimarisi ile hazırlanmış e-ticaret sitelerinde ziyaretçinin siteye ilk girişinden itibaren nasıl davranacağı, ne beklediği, neyi görmek istediği analiz edilir. Üyelik işlemleri, satın alma işlemleri, sepet uygulamaları, kampanya uygulamaları gibi daha birçok kullanıcı işlemleri yapılan bu analizler sonrasında geliştirilir. Birkaç örnek verecek olursak; Bazı alışveriş siteleri için "markayı sevdirmek, markayı tanıtmak, ürünü tanıtmak" gibi bir ihtiyacı yoktur. Tek hedef ziyaretçiye satışa yönlendirmek, satın alma işlemlerinde ise hız ve kolaylık sağlamak iken bazı alışveriş siteleri için ise durum farklıdır. Yoğun rekabetin olduğu bir ürün grubunu satıyorsanız, yeni bir markaysanız; e-ticaret sitenizde markanızı ve ürünlerini maksimum düzeyde tanıtmak, markanıza güven kazandırmak öncelikli hedeftir. Densey, e-Ticaret çözümlerinde en değerli hizmetin "kullanıcı odaklı mimari" geliştirme olduğunu bilir ve bu anlayışla geliştirme yapar.